Dla firm i instytucji

Pierwsza pomoc w kryzysie psychicznym pracownika – interwencja w środowisku biznesowym

Wyzwania współczesnego świata w modelu BANI mogą stanowić dla pracowników duże obciążenie psychiczne. Do codziennego stresu związanego z pracą dołączyły obawy o zdrowie i bezpieczeństwo własne i najbliższych, czasem lęk o przyszłe bezpieczeństwo finansowe. Jak rozpoznawać sygnały spadku psychofizycznej formy pracownika, a w rezultacie odpowiednio planować i zarządzać zadaniami i zasobami pracy? Jak rozmawiać o kryzysach pracowników w ramach granic odpowiedzialności managera/lidera zarządzającego zespołem? Celem spotkania jest wsparcie osób zarządzających zespołami w identyfikowaniu i reagowaniu na kryzysy psychiczne pracowników.

Zarys programu:

  • Czym dokładnie jest kryzys psychologiczny?
  • Jak rozpoznać, czy mam do czynienia z osobą w kryzysie? Wskaźniki do określenia tego stanu.
  • Jaka jest konkretnie rola managera wobec pracownika w kryzysie?
  • Model prowadzenia rozmowy interwencyjnej w środowisku biznesowym.

Korzyści z wzięcia udziału – Uczestnicy będą mieli możliwość:

  • Dowiedzieć się jakie sygnały w zachowaniu pracownika mogą świadczyć o tym, że mierzy się z kryzysem (np. zdrowia fiz./psych., utraty, wypalenia);
  • Uporządkować rozumienie co do własnej roli i odpowiedzialności jako managera;
  • Poznać narzędzie wspomagające poprowadzenie rozmowy dot. kryzysu pracownika.

Metoda szkoleniowa:

  • Szkolenie online i/lub stacjonarne: Pigułki wiedzy, ćwiczenia, scenki sytuacyjne, dyskusja, autorefleksja.

Stawiamy na naukę przez doświadczenie, realizując program zgodnie z cyklem: ćwiczenie, refleksja, teoria, praktyka. Zakładamy elastyczny sposób organizacji i czas realizacji zajęć – w zależności od liczebności grupy i tempa pracy uczestników.

Informacje organizacyjne

  • Czas trwania: 4 godz.
  • Liczba uczestników: do 14 osób
  • Forma: Szkolenie online/stacjonarne
  • Platforma: ZOOM, Teams, Clickmeeting, inne
  • Możliwość zorganizowania warsztatu w formie webinaru (czas trwania 1,5 godz.)
  • Szkolenie zamknięte, realizowane na indywidualne zapotrzebowanie firm i organizacji

Zgłoszenie udziału w szkoleniu: Pierwsza pomoc w kryzysie psychicznym pracownika – interwencja w środowisku biznesowym



    W przypadku braku potwierdzenia udziału w szkoleniu, prosimy o kontakt

    Kontakt

    e-mail: info@naglesami.org.pl
    tel. 502 511 138

    Regulamin Szkoleń