Komunikacja interpersonalna jest podstawową kompetencją dla osiągania celów zawodowych, niezależnie od tego w jakiej branży pracujemy.
Celem warsztatu jest przedstawienie zagadnienia komunikacji ze strony psychoterapeutycznej w oparciu o teorię komunikacji Von Thuna. Pozwoli nam ona przyjrzeć się tym wymiarom komunikacji, które niejednokrotnie są pomijane w kontekście biznesowym, a jednak mają kluczowe znaczenie dla bycia dobrze rozumianym.
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest klientom biznesowym; przeznaczony jest zarówno dla osób, które już brały udział w szkoleniach dotyczących komunikacji, jak również odpowiedni będzie dla tych, które nie mają doświadczenia w tym zakresie.
Zarys programu:
- Jak złożony jest komunikat i jakich jego aspektów musimy być świadomi, by móc wypowiadać jasne komunikaty?
- Jak różnice indywidualne wpływają na rozumienie tego samego komunikatu?
- Jak usuwać przeszkody w komunikacji?
Korzyści dla Uczestnika – to szkolenie jest dla Ciebie jeśli:
- zdarzyło Ci się, że ktoś poczuł się przez Ciebie skrytykowany, chociaż Ty nie miałeś nic złego na myśli;
- nieraz musisz powtarzać coś wiele razy, by Twoja prośba została wysłuchana;
- czasem masz wrażenie, że omówienie prostych spraw przysparza trudności
Metoda szkoleniowa:
- Szkolenie ma formę warsztatu. Prezentowane materiały są omawiane z uczestnikami.
Informacje organizacyjne
- Czas trwania: 2 godz.
- Liczba uczestników: do 14 osób
- Forma: Szkolenie online
- Platforma: ZOOM, Teams, inne.
- Szkolenie zamknięte, realizowane na indywidualne zapotrzebowanie firm i organizacji
Zgłoszenie udziału w szkoleniu: Przepraszam, czy dobrze usłyszałem? Warsztat o komunikacji.
W przypadku braku potwierdzenia udziału w szkoleniu, prosimy o kontakt
Kontakt
e-mail: info@naglesami.org.pl
tel. 502 511 138