Dla firm i instytucji

Przepraszam, czy dobrze usłyszałem? Warsztat o komunikacji.

Komunikacja interpersonalna jest podstawową kompetencją dla osiągania celów zawodowych, niezależnie od tego w jakiej branży pracujemy.

Celem warsztatu jest przedstawienie zagadnienia komunikacji ze strony psychoterapeutycznej w oparciu o teorię komunikacji Von Thuna. Pozwoli nam ona przyjrzeć się tym wymiarom komunikacji, które niejednokrotnie są pomijane w kontekście biznesowym, a jednak mają kluczowe znaczenie dla bycia dobrze rozumianym.

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest klientom biznesowym; przeznaczony jest zarówno dla osób, które już brały udział w szkoleniach dotyczących komunikacji, jak również odpowiedni będzie dla tych, które nie mają doświadczenia w tym zakresie.

Zarys programu:

  • Jak złożony jest komunikat i jakich jego aspektów musimy być świadomi, by móc wypowiadać jasne komunikaty?
  • Jak różnice indywidualne wpływają na rozumienie tego samego komunikatu?
  • Jak usuwać przeszkody w komunikacji?

Korzyści dla Uczestnika – to szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • zdarzyło Ci się, że ktoś poczuł się przez Ciebie skrytykowany, chociaż Ty nie miałeś nic złego na myśli;
  • nieraz musisz powtarzać coś wiele razy, by Twoja prośba została wysłuchana;
  • czasem masz wrażenie, że omówienie prostych spraw przysparza trudności

Metoda szkoleniowa:

  • Szkolenie ma formę warsztatu. Prezentowane materiały są omawiane z uczestnikami.

Informacje organizacyjne

  • Czas trwania: 2 godz.
  • Liczba uczestników: do 14 osób
  • Forma: Szkolenie online
  • Platforma: ZOOM, Teams, inne.
  • Szkolenie zamknięte, realizowane na indywidualne zapotrzebowanie firm i organizacji

Zgłoszenie udziału w szkoleniu: Przepraszam, czy dobrze usłyszałem? Warsztat o komunikacji.



    W przypadku braku potwierdzenia udziału w szkoleniu, prosimy o kontakt

    Kontakt

    e-mail: info@naglesami.org.pl
    tel. 502 511 138

    Regulamin Szkoleń