Warsztat wprowadzający w specyfikę pracy w sytuacjach kryzysowych, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki pracy z kryzysem u dzieci i młodzieży. Podczas czytaj dalej
-
Webinar, podczas którego rodzice oraz nauczyciele będą mogli dowiedzieć się, co jest podstawą nawiązania dobrego kontaktu z dzieckiem i młodzieżą. czytaj dalej
-
Grupy Wsparcia Koleżeńskiego wewnątrz organizacji mogą być doskonałym narzędziem integrującym zespół, angażującym pracowników, a przede wszystkim mogą zapewnić pracownikom bezpieczną czytaj dalej
-
Koncepcja inteligencji emocjonalnej powstała w latach 90. XX wieku, a jej autorzy postulowali, że ma ona większe znaczenie w kontekście czytaj dalej
-
Bezsenność to jedno z najpowszechniejszych problemów medycznych naszych czasów. Bywa wręcz uznawana za chorobę cywilizacyjną. Badania pokazują, że problemy ze czytaj dalej
-
Zarządzanie sobą i dbanie o siebie to dwa aspekty związane z pełnieniem ról zawodowych, które na pierwszy rzut oka wydają czytaj dalej
-
Debriefing – to spotkanie, którego celem jest umożliwienie pracownikom danego Zespołu podzielenia się doświadczeniami, refleksjami, spostrzeżeniami i emocjami dotyczącymi określonego czytaj dalej
-
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat tego, czym jest lęk i jak możemy tej emocji doświadczać. Uczestnicy warsztatu dowiedzą czytaj dalej
-
Asertywność w najgłębszym sensie jest rodzajem postawy człowieka wobec siebie samego i innych ludzi. Oznacza traktowanie siebie i innych z czytaj dalej
-
Komunikacja interpersonalna jest podstawową kompetencją dla osiągania celów zawodowych, niezależnie od tego w jakiej branży pracujemy. Celem warsztatu jest przedstawienie czytaj dalej